Masa itu EMAS

Friday, January 21, 2011

CSI Agen

Hari ni aku rasa byk sgt keje nk buat..dah lewat mlm ni aku still dgn keje2 csi aku..bkn ape..aku igt nk compilekan ..simpan dlm satu file labelkan SULIT..hihi...byk la bhn2 yg aku dpt..siap dianaisa lagi..mmg pengaruh dari cite drama bersiri CSI:MIAMI la...aku mmg minat agen Calleigh tu..hihi..Setiap kali aku nk analyse je..msti putera dtg kaco..huhu..tu lame aku nk siapakn..kes nye hmmm ntah ek..bg aku ,aku dah siap dptkan bukti. tinggal si pesalahnye la...nk ikutkan nafsu amarah mmg aku bg kt PENDAFTAR tu..biar rasa 2 org tu..tp entahla..serahkan je la pd ALLAH.."ya ALLAH..aku buntu utk menegakkan kebenaran ini...bantulah aku."
Semuanya lengkap kecuali format video je xde..hmm skrg aku tgh usaha nk pindahkan data sms ke laptop plak..(toleh kiri..hmm putera nyenyak tido..:) )

No comments:

Post a Comment