Masa itu EMAS

Tuesday, January 25, 2011

..soooo minatla dgn u.....


Dah lame aku menghilangkan 1 perangai aku ni sejak bercinta..
iaitu meminati seseorg artis, lelakila...secara fanatik.
Dulu aku minat giler dgn si Zamani..vokalis kump SLAM..
jgn kate lagu la..dari album pertama hingga kompilasi, Konsert...semua aku ade beb.
Jgan kate giler suara je..mana2 pic zamani kat paper, majalah especially zaman
dulu famos MANGGA..perghh aku beli..x pernah miss mana2 majalah
yg ade gambar zamani.mesti beli, jadi koleksi...mana2 suratkhabar yg ade
citer zamani akan ku gunting. siap ade fail khas utk pic zamani..
hal2 pasal zamani smua aku tau.
Sampaikn ade sekali zamani buat mini konsert kt Kotaraya JB, aku x p la plak
hahha...sbb takut ayah marah..ade member yg pergi..amik pic ber2 dgn
zamani..perghh aku siap minta negatif dgn akak tu (zaman dulu
kamera guna negatif)..hntr g buat salinan...hihi..
sampaila ade gosip antara Zamani n Siti Nurhaliza...(hmm x nk komen lebey)
sejak tu aku x minat Zamani atau Slam..sowila bro..korank hilang
sorang peminat mcm aku..aku jns x layan pirate ni..aku beli ORIGINAL
beb..sooooo..RUGILA korank...peminat lain kate je minat...tp dowlod lagu free...
camne tu?hahahahhaha...

Sejak aku tonton cerita MELANKOLIK BULAN MADU..siaran ASTRO PRIMA..
aku jadi minat sgt2 dgn citer tu...termasuk si AQASHAH ni..knp ntah..
mmg kena pandaila dia bawa watak tu..
padahal dlm citer EMBUN...x minat pun aku dgn2 AQASHAH ni..
pastu ape je drama ade muka AQASHAH..aku mmg follow...minat sey...
Tp AQASHAH da kawen la..x bole lebey minat..hihi ala kadar je la kan...aku pun da ade anak pun..
tp mmg aku suka la gaya dia..klau la bole 'org tu' bergaya mcm AQASHAH....

No comments:

Post a Comment