Masa itu EMAS

Friday, January 28, 2011

Eii Biar Betikkk..ohh tidak....!!

Bengangnya aku...igtkan baru nk happy sbb aku nk tutup akaun broadband XXX aku tue..
Mana xnye..bln2 byr RM78..utk volume quota 1.5Gb..
Dahla kt kawasan ni xdpt pun HSDPA..harammm...
selama ni aku guna GPRS jer..masa beli tu kate EDGE..
tp masa testing seminggu tu je dpt EDGE..lps tu trus GPRS dgn speed 53.6 kbps.
slow nk mampos dgn bayaran yg mahal...
(korank x yah tnye r nape aku x stop je dari awal..pjg citer karang)..
Selama ni aku igtkan contract setahun, nnti last modem tu hak milik kite...
aku ade tnye dgn customer service XXX tu..dia kate yer..so bila aku
nk ttp akaun nnti aku just call je XXX sevice provider..
aku pn happy la..sampaila td aku call XXX nk tnye bila last day.sbb aku xnk la
aku nk tttp tp terlajak hari..so kna lanjut nnti bil. dia kate ade lagi 6 hari.
ok fine aku pn tggu lagi 1 bil.last bil sblm aku ttp..tgk dah 28hb pn bil
x dtg lagi...nnti bila lewat bayar kecoh call2...bengangnye...
paling geram dia kate nnti aku kena g XXX centre time nk tutup akuan sekali dgn pulangkan
modem...terkezut la aku.."eh bkn contract setahun lepas tu modem kite punye..?kalu x sampai setahun, nk terminate...kena pulangkan mdem dgn bayar RM200?"
org tu jwb.."x..kalu x smpai stahun nk terminate..kna pulangkan modem dgn RM200..klu setahun nk terminate xyah bayar RM200 tp modem ttp kena pulangkan.."
eii biar betikkkk??

No comments:

Post a Comment