Masa itu EMAS

Saturday, January 22, 2011

NLKO-Nasi Lemak Kopi o..

Setiap Jumaat Hingga Ahad..masaku akan dihabiskan dgn anak sambil menonton NLKO..
ntah aku rasa sbb show dia santai jer..x formal mcm MHI..Dulu2 aku suka tgk MHI..WHI..tp sejak berwajah baru..pengacara silih berganti ni..aku x minat plak.mayb sbb pengacara dn mgkn sbb info dia x menarik lagi...(bg aku ler)..

Dlm NLKO ni aku suka pengacara Sharifah Nur..Dulu konfius jer muka dia dgn Farah Adiba.sejibik..tp bila dah lame tgk..blhla dibezakan. Tp aku mmg x gemar tgk pengacara kecik tu..si kimie dgn Aziz...bkn ape..kdg Aziz ni laser plak.. xkena tpt..klau Sharifah Shahira plak..ade mase aku suka tgk ade masa x..sbb klu nk jd pengacara TV Show ni kena buat homework.tp aku tgk Shira ni mcm x buat homeworkla..ckp main suka jer..apetah lg mase ssegmen DR BABY..(erm ni pd pendapat aku la)...Klu pengacara Farah..hmm ok..apetah lg sejak bertudung ni..makin suka aku tgk.. lg 1 segmen Sharifah Nur..bab mkn2..dulu dia perkenalkn restauran Sambal kt Tampin ni..aku pun excited nk pegi test mkn. Mana2 tpt yg dekat, mmg aku akan pergi. Segmen lagi 1, ttg "sayangi Bumi"..aku suka sbb byk info dan baru2 ni syarifah Nur siap buat ujikaji ttg 3 jenis sabun ni..nk thu sintetik atau asli.
hmm aku lupe la ape istilah digunakan..tp berkaitan detergen dan sabun. yg mana blh harm pd kulit manusia dan juga hidupan laut.klu nk thu nnti ek..aku pn nk tgk balik kt tonton.com.my...:)

No comments:

Post a Comment